معاون قضایی دادستان کل کشور از اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی استان اصفهان بازدید کرد

همزمان با سفر استانی ریاست قوه قضائیه به استان اصفهان ، علی جمادی معاون قضایی دادستان کل کشور و دبیر کارگروه اقتصادی از اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی استان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان اصفهان ، وی در این بازدید از برنامه‌های ترسیم شده به منظور بازسازی سراسری و ارتقاء کیفیت و کارایی این موسسه کیفری برای نگهداری و اصلاح و تربیت مددجویان ابراز خرسندی کرد و گفت: وجود اماکن مناسب و استاندارد پیش زمینه اجرای برنامه های اصلاحی و تربیتی در زندان ها و مراکز تامینی و تربیتی است.

وی در ادامه این سرکشی و بازدید از کارگاههای اشتغال اردوگاه اقدامات انجام شده در راستای اشتغال زندانیان را قابل تأمل دانست و گفت: در حوزه اشتغال این قبیل اقدامات در راستای کاهش آسیب‌های حبس بر زندانی و خانواده‌های آنان بسیار حائز اهمیت است که باید همچنان استمرار و توسعه یافته تا به نقطه قابل قبولی نیز برسیم.

دراین بازدید که مسئولین قضایی شهرستان و مهتری معاون سلامت و اصلاح و تربیت زندان های استان نیز حضور داشتند، غلامحسن حبیبی مدیر اردوگاه نیز گزارشی از عملکرد زندان و خدمات ارائه شده به زندانیان و همچنین آخرین وضعیت زندانیان ارائه نمود.

شایان ذکر است با توجه به همزمان بودن این بازدید با هفته منابع طبیعی و روز درختکاری چند اصله نهال توسط معاون قضایی دادستان کل کشور غرس شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha